01.
Elektrik Perakende Satış

Faturalar İçin

Yüz Yüze Ödeme Kanalları ve Online Ödeme Kanalları sayfasında bulunan anlaşmalı bankalarımıza, faturanızda yazan sözleşme hesap numaranızı bildirerek verebilirsiniz. 

Faturalarınızı size en yakın Nkolay ödeme noktasından, anlaşmalı bankalarımızdan, müşteri hizmet merkezlerimizden ya da anlaşmalı bankalarımızdan otomatik ödeme talimatı vererek ödeyebilirsiniz. Detaylı bilgi için: Online Ödeme Kanalları & Yüz Yüze Ödeme Kanalları

0 850 933 3 999 çağrı merkezi numaramızı arayabilirsiniz veya mail adresinizi sistemimize kaydedip faturanızın e-posta olarak gelmesini sağlayabilirsiniz.

Faturalarınızdaki birim fiyatlar Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından belirlenmektedir.

En yakın müşteri hizmetleri merkezimize gidebilir ya da 0 850 933 3 999 çağrı merkezi numaramızı arayabilirsiniz.

Ödemenin ardından imar yeri dahilinde 24 saat;, imar yeri haricinde ise 48 saat; içerisinde enerji açılmaktadır. Kesintinin bu süreleri aşması durumunda görevli dağıtım şirketi ile iletişime geçilmelidir.

En yakın müşteri hizmetleri merkezimize gidebilir ya da 0 850 933 3 999 çağrı merkezi numaramızı arayabilirsiniz. Gerekli incelemelerden sonra bir hata varsa düzeltilip tarafınıza bilgi verilir. Haksız alınan bir tutar varsa iadesi yapılır ya da bir sonraki çıkacak faturaya eksi tüketim olarak girilir.

En yakın müşteri hizmetleri merkezimize gidebilir ya da 0 850 933 3 999 çağrı merkezi numaramızı arayabilirsiniz. Talebinizden sonra gerekli controller yapılıp ilgili döneme ait fatura suretiniz ulaştırılır.

Öncelikli olarak iletişim bilgileri kontrol edilir, güncel değil ise güncellenir. Talebe göre sms, mail ya da her ikisi ile fatura bilgisi müşteriye gönderilir.